Wednesday, October 22, 2008

..candit saat yang menggelikan hati..

..kakak masa gi majlis hari raya ofis husband..sekali tengok..dah besar dah kakak..tapi tengok kat luar...kurus jer..dah nak naik darjah 3 tahun depan..tapi kecik comel jerr..tu yang ada orang ejek dia 'Fatihah pendek' tu..sian anak aku..adalah orang ejek2 dia..then aku cakap kat anak aku..takper kakak..biar orang buat kita..tapi ingat kita jangan buat orang..

then lagi dua gambar tu..Fayyadh and Fakhriy tertidur dalam kereta lepas habis makan fries and burger mcdonald..kami tak sedar pun they all tertidur, mana tak nya..aku dgn husband kat row depan sekali, they all kat row last sekali kat keta tu..sampai umah..baru sedar yang they all dah tertidur dengan keadaan sorang pegang fries dan sorang lagi pegang beefburger..daddy dia punyalah ketawa tengok anak2 kesayangannya tu..then daddy dia suruh amik gambar tu..so aku pun sharekan la dengan korang..


No comments: