Friday, October 19, 2007

..agak lama tak memblog..takpe tepek gambar dulu ya..

..selamat hari raya..buat semua kenalan dan maaf zahir dan batin ya..aku tak berkesempatan nak update blog aku ni..anyway..aku teringin nak share photo raya..dgn reader blog aku ni..yang setia selalu melawat blog aku..gambar raya tahun ni..tak cun sangat..sebab terlupa nak charge bateri camera..so..ambik mana sempat jelah bateri tu kan..tahun ni tema kami adalah..oren tak terang..hehe..apa nama warna nya tu..ntahlah..hajat di hati nak tema purple tahun ni..tapi..cari2 kain utk baju melayu yang sesuai tak ada lak..terpaksa tukar kaler tema tahun ni.anyway..lawa gak la baju raya tahun ni..tapi.kalau u all tengok gambar family aku tahun ni..jenuh nya la aku nak ambik gambar dgn hero2 aku tu tak boleh duduk diam..lasak sakan la depa kat umah atuk depa tu..gamat tul la nak amik gambar..korang tengok la kat bawah ni ha gambar yang tidak ready..main ambik gambar candid jer..gambar lagi satu tu..gambar aku and family in laws..hehe tahun ni beraya sebelah in law..next year la raya sebelah aku lak..silap tatap gambar kami ketika raya pertama tu ya..


..ni lah gambar aku with hubby, daugther and two sons..i really love u all..guys..




..ni gambar aku and family in laws..hehe..sorry la lampu tak cukup kuat..tak baper terang..

..ada gak lagi gambar2 lain yang aku suka sangat tengok especially gambar anak2 aku la..ada bagi 2 gambar yang kenangan kami dalam jem masa gi Sabak Bernam..umah bakal besan mak bapak mertua aku tu..ni ha..tengok la..ni gambar terbaru la anak2 aku..



..ni lah..gambar heroin and hero2 ku masa raya kedua..you guys means everything to me..mummy and daddy always luv you all..




..kakak & abang..yg besar lebih kurang jer..kan..comel tak diaorang dgn baju2 tu?




..here are kakak and adik..payah betul nak suruh adik tu bergambar..sebab tak boleh duduk diam..so main snap jer lah..kan..

..ok..nanti ada masa aku tepek kan lagi gambar2 ya..aku suka amik gambar anak2 aku jer..gambar sendiri..kurang sangat la..ok..happy viewing..

1 comment:

Anonymous said...

wah pandai betul fatihah berposing.. ada gaya2 model lah hehe.. selamat hari raya!