Friday, May 21, 2010

..agak lama tidak dikunjungi..tomorrow Farriys's 2nd birthday..

..sedihnya aku melihat keadaan blog aku ni..disebabkan kesuntukan masa aku dengan tugas harian..membuatkan aku tak berkesempatan utk meninggalkan coretan2 kehidupan aku dan keluarga di sini..

..insyallah..akan aku usahakan juga untuk mencoret setelah..aku kembali ke situasi yang asal..dan dapat meluangkan masa utk berkongsi kenangan2 dalam hidup sehari-hari..aku minta maaf pada pembaca2 blog aku yang setia..menunggu coretan aku dari masa ke semasa..kalian la pembakar semangat aku untuk terus mencoret di sini..

..aku ambil juga kesempatan ni, nak mencoret sebab..esok adalah hari istimewa untuk si comel, Farriys Afiq bin Parizol..tomorrow you gonna be 2 years old, sayang..kalau diimbas kembali..saat2 melahirkan Farriys..jenuh juga aku meneran..disebabkan jarak bersalinkan dia agak jauh dengan abangnya..seakan2 seperti nak melahirkan kali pertama..

..ibu, ayah, kakak, abang & abang chik..sentiasa mendoakan agar Farriys menjadi hamba Allah yang taat, anak yang soleh, insan yang berguna..dan sentiasa peroleh kesihatan yang baik..sebenarnya agak banyak cerita untuk dicoretkan di sini..tapi aku kesuntukan masa kerana persiapan sambutan majlis harijadi Farriys perlu dibuat..

..bukan apa nak buat majlis harijadi ni, agak lama dah kami tak buat sambutan harijadi utk anak2 di rumah..saja nak berkumpul adik-beradik..bukan saja diwaktu raya untuk berkumpulkan..insya Allah, akan dicoretkan di sini nanti..perjalanan sambutan harijadi Farriys yang ke-2 ni..

2 comments:

imanamani said...

AT LAST AFTER A LONG GAP ... PENAT MENUNGGU..U OWE ME LOTS OF UPDATES...

fazlina said...

..sorry dear..been so tight with my daily task..however, will try hard to jot down as much as i can..