Wednesday, December 08, 2010

..akhirnya aku tinggalkan jua..dia dia dia..mereka mereka..

..setelah sekian lama aku tinggalkan blog ini..akhirnya dapat juga aku singgahkan diri aku di sini..aku just nak jadikan kenangan..akhirnya aku tinggalkan jua..dia dia dia..mereka mereka..dengan rasa yang amat tenang dari keizinan Allah swt..

..saat ini apa yang paling menggembirakan adalah..suatu hikmah yang besar dari Allah swt..atas apa yang saja dugaan ujian yang aku tempuhi selama ini..Ya Allah, ya tuhanku..sesungguhnya amat besar kuasa Mu, ya Allah..aku berterima kasih pada Mu ya Allah..atas segalanya ini..

..aku tetap ingat pada motto hidup aku..Sesungguhnya setiap yang berlaku itu ada hikmahnya..maka redhakanlah hati mu..menerima seadanya kehendak Allah swt..Allah mengetahui yang terbaik buat hambaNya..

..pada yang mengetahui apakah disebalik kisah semua ini..aku berterima kasih pada kalian kerana sentiasa memberi kekuatan pada aku untuk terus tabah dan cekal hadapi semuanya..syukur alhamdulillah kerana Allah telah kurniakan pelbagai rezeki pada aku..pelbagai bentuk rezeki dikurniakan olehNya..alhamdulillah..

2 comments:

imanamani said...

leave them with flying colours... semoga yang masih di sana....hehe selamat berjuang la...

H A N S said...

alhamdulillah..raser lega kan? xperla, at least u've learned sumthing from them. n selamat mjadi suri rumah spenuh masa. heheh =)