Friday, June 29, 2007

..citer sedih ku..minta simpati..keh keh keh..

..wahai kawan..kau buat aku naik gila..aku rasa cam nak hantukkan kepala kau ke dinding ofis yang besar ni..sib baik aku masih..waras..dan cunnn..hehehe..kalau tak mmg aku dah buat..memang penyek la..muka kau tu..kau tau tak..

eh..melalut lak..aku nak habaq kat korang ni..baru aku ingat..perfume aku dah abis..alamak mati kutu la aku ..duit dah abis buat shopping kat mega sale wmc tu..
sapa nak beli kan aku ni..sapa yang baik hati ek..nak tunggu besday aku..lambat benau lagi..hah..huuu huhuuhuhuuu..kena ku fikirkan..jalan..utk membeli perfume..tidak selesanya kau tanpa kau wahai perfume..kalau la perfume tu boleh dibuat dari air hujan + air laut + air paip ke..then jadi perfume kesayangan ku iaitu..CD Addict 2..kan ke bagus..senang jer aku buat sendiri..kan..tak yah kuar duit..

takde perfume aku tu..cam kena pakai perfume 'dia' jerr..boleh la kot..minta sikit..hehehe...dia pun tak kisah punya..boleh kowtim jerrr..hahaah...eh..kawan aku sorang tu dah panggil balik..to be continue..celoteh..ku..ooh perfume..sedihnya aku kau dah abis..

No comments: