Tuesday, July 03, 2007

..bismillah..

..mulakan la hari2 mu dengan bismillah..krn bahawasanya..segalanya berlaku dengan izin allah s.w.t..
aku merasa kan..dugaan buat diriku dan keluarga..memang begitu..mencabar..bagaimana pun..sebagai ibu dan isteri yang harus kuat dan tabah hadapi segalanya..aku harus terus dan terus..kuat..utk memberi semangat pada..keluarga yang amat aku sayangi..

..wahai insan2 tersayang..kita dekatlah diri kita padaNya..kerana hanya Dia lah..yang menentukan segala di muka bumi ini..ingatilah Dia selalu dan..insyallah..Dia juga akan mengingati hamba2Nya..aminnn..

..dengan ucapan bismillah..aku ingin memulakan..sedikit2 perniagaan agar dapat membantu..suami..mengukuhkan lagi..ekonomi rumahtangga kami..aku memilih barang dibawah ni..sebagai..titik permulaan ku..inilah dia..barang yang sedang ku usahakn..utk diniaga di pasaran..yang amat..mencabar..



inilah..dia..barangnya..sebagai..titik permulaan ku..ya allah ya tuhanku kau berkatilah..usaha aku dan suami ku..aminn..

No comments: