Wednesday, July 04, 2007

..hari ini kau datang riang..

...hari ni..perasaan riang datang sikit..sebab dapat bayar hutang kawan..yahoo..alhamdulillah..
..targetnya bukan apa..nak berhenti buat hutang..nak berhenti banyak membeli..but..nak menjual jer skang ni..emm..bedsheet dan kain ela..ada di boot keta aku tu..aku kena start jalan kan operasi ni..secepat mungkin mahunya..dapat pulang modal..then boleh la amik next batch lak..insyallah..

..ku berdoa dgn izin allah s.w.t. boleh la bergerak sikit2..biz aku..tu..kena banyak gak doa dan usaha..agar allah memberkati..sgala usaha..aminn..kepada kengkawan yg sudi membantu..terima kasih diucapkan..aminnnn...

alhamdulillah..laku kain hari ni..yang laku yang kat bawah ni..cantik tuuuuu..pandai budak tu pilih..yang ni..laworrr...



betul tak?...cantik kannnnn...mmg cantik..aku pun bekenan tapi aku yang jual..ada ke nak jadi harta sendiri lak..orang jual kena la tutup sikit hati tu nak memiliki kain2 yg di jual ye tak..bagi la kepuasan pada yang membeli...yeehhaaaa...

1 comment:

a.k.k.e.m.a said...

ni bukan baju akma ke kak faz?
haha