Thursday, July 05, 2007

..ku perlukan kesabaran dan ketabahan..

..bukan mudah utk mengusahakan sesuatu utk berjaya..dalam hidup..diri perlukan semangat dan hati yang cekal..segalanya...hendaklah bersertakan doa..

..aku perlukan kekuatan physical and mental utk teruskan usaha..berniaga ni..aku harus yakin dengan ketentuan..dan kehendak allah s.w.t..dimana..allah tidak akan merubah nasib hambaNya melainkan..hamba tersebut berusaha utk mengubah nasib sendiri..

..bukan senang nak senang..itulah pepatah yang aku pegang untuk berjaya dalam hidup..dan bukan mudah utk membesarkan..zuriat2 yang dikurnia allah s.w.t..sesungguhnya kami sedang berusaha..utk menambah zuriat..andainya..diberi rezeki allah..insyallah ada..andainya belum ada rezeki..adalah sebab musabah..allah belum nak beri rezeki..tu..

..hari ni aku dengar..ex-bos aku dulu..dapat baby..seronokkkkkkkkkkk nya..bila la pulak turn kami ya..sesungguhnya allah yg maha mengetahui..keinginan..utk memeluk baby tu sentiasa ada fikiran aku..sejak kebelakangan ni..allah memberi dugaan..kepada kami..ya allah, kau yang maha berkuasa..kaulah yang mengizinkan..semua kejadian dimuka bumi mu ini..

..kami harus redha dengan ketentuannya..kami harus berserah..padanya..moga Dia memberkati usaha kami..aminnnnn...

No comments: