Monday, July 16, 2007

..hari yang mendung..diluar..ku lihat..

..em..kenapa la..hari ni rasa tak best jer..cam boring tahap gaban..jer..rasa cam nak balik umah..tutup mata tidurrrrr..then baru kemudian bangun baru fikir nak cari startegi camana nak jalan kan bisnes aku ni..

..aduhhaaiii..ada masanya ..rasa..diri ni begitu sedih bila mengenangkan..aku kena bendera jepun last friday..kecewa yg teramat sangat..mengalir air mata..dalam diam..aku menahan sebak..bahawasanya..kuasa allah itu lebih besar dan allah maha adil..hanya allah yang mengetahui..apakah reason disebalik yang aku hadapi ini..keinginan utk menimang..cahaya mata..di kala ini..aku pendam kan saja buat ketika ini hanya..perasaan..sedih yang menyelubungi..diri..aku berdoa agar..aku di beri kekuatan utk..hadapi..ketentuan allah s.w.t...

..menjadi tanda tanya..kenapa harus aku hadapi..kenapa apa yang diharapkan tidak menjadi kenyataan..sebaliknya yang terpapar didepan mata ku..sayang..dimana silap kita..apa yang aku inginkan...tidak kesampaian..utk bulan ini..sahabat2 memberi semangat utk mencuba lagi..berusaha lagi..tapi..hati ini seakan merasakan aku tidak lagi punya peluang..tapi aku harus akur dengan kehendak yang Esa..yang pentingnya...sebagai hambaNya aku harus..berusaha dan berdoa serta bertawakal kepadaNya..ya allah ya tuhan ku..kau berkati la usaha kami..kurniakanlah..kami suatu rezeki yang besar itu dari mu ya allah...aminnn...

..lihat la dibawah ni..aku beli..istimewa utk bakal cahaya mata baru kami..tapi..apakan daya allah belum lagi nak beri..kami kena usaha lagi..cantik tak baju2 kat bawah ni?? aku gantung di bilik aku...hari2 aku tatap baju2 ni..rasa sedih tul bila..hadapi bendera jepun..semoga..allah memberi rezeki buat kami..insyallah...

Inilah dia baju2 yang aku beli dan simpan..bila la akan di pakai agaknya..

No comments: