Tuesday, July 10, 2007

..gembiranya..tengok testimoni..pengguna cadar..

..alhamdullillah..pembeli cadar laurea berpuas hati dengan cadar yang dibelinya..lega rasa..yerlah kan tak semua orang sama citarasa and pendapat..terima kasih diucapkan pada pembeli2 cadar laurea..rasa cam nak tepek..gambar cadar yang dibeli oleh kawan ku itu..tapi tungguuu..diload gambar dlm pc dulu..then..insyallah...aku ku tepek kan disini..buat tatapan..mata dan menyinarkan mata..

..setakat ni kain pun dah tinggal 3 jer..alhamdulillah..laku gak kain yang dibeli dari k.sya tu..insyallah ada rezeki nak amik lagi ni..dari k.sya..tunggu dia masukkan stok baru lah..orang dah nak dekat raya ni..so ramai la yang nak menempah baju..bulan 9 nanti puasa dah..kan..

..tentang persiapan kawin adik olah..ada gak moving la..tinggal nak teman dia gi jumpa mak andam tengok persalinan..dah nak kawin dah adik olah..lega rasa hati..sekurang2nya..dia dapat la nanti merasa alam berumahtangga..semoga perkahwinan mu kekal selamanya..adik olah..em..teringat lak zaman 8 tahun lepas..semasa majlis pernikahan perkahwinan aku dan suami tercinta..alangkah gembiranya hati dikala itu..rasa seronok yang tak terhingga..rasa nak merasai balik zaman tu lah ..heheh..kalau ada mesin yang boleh putar masa..akan ku putar pada saat kami diijabkabulkan dengan sekali lafaz oleh suami ku..emm..sayang terima kasih kerana sudi menerima diri ini sebagai..isteri dan ibu kepada anak2 mu..mmuuahhh..

..dalam kotak fikiran aku skarang ni..hanya aku tau..nak aim nak selesaikan credit2 aku..mana tau..umur tak panjang..tak sempat nak selesaikan pulak..sian kat suami dan anak2 yang tinggal lak kan..insyallah ..dengan keizinan dan restu dariNya..perlahan2 akan aku selesaikan juga..segalanya..ya allah ya tuhanku..kau berkatilah..usaha aku ini..aminnn...

No comments: