Thursday, October 29, 2009

..kesyukuran ku panjat ke hadratNya..

..dah agak lama aku tidak menyinggahkan diri ke blog kesayangan aku ni..disebabkan tugas harian aku yang begitu padat yang tidak dapat memberi ruang waktu utk aku meluangkan masa utk coretan2 kehidupanku..

..tapi aku ingin mengabdikan satu kenangan ini yang mana suatu keadaan yang membuatkan aku memanjatkan banyak2 kesyukuran ke hadrat ilahi yang maha esa..kerana rezeki yang dilimpahkan kepada aku..tidak terhingga tanda kesyukuran ku kepada Allah s.w.t dengan rezeki yang begitu besar..tidak aku sangka sama sekali akan menerima rezeki yang sebesar ini..aku merasa diri begitu kerdil utk mendapat anugerah dari yang maha Esa..

..rezeki dari Allah s.w.t datangnya dengan pelbagai bentuk, bukan saja dari segi wang ringgit tapi dengan pelbagai cara melimpahkan rezekinya yang begitu banyak pada hamba-hambaNya..hanya kita sebagai hambaNya hendaklah berasa amat bersyukur dengan segala yang kita ada..kebelakangan ini, aku merasakan begitu banyak rezeki yang melimpah ruah dari Allah s.w.t kepada aku dan keluarga aku..lagi sekali aku bersyukur sangat2 kepada Allah s.w.t dengan semua rezeki ini..alhamdulillah..insyallah, akan aku ingat sentiasa pada Mu ya Allah yang telah memberikan segalanya pada hambaMu di muka bumi ini..

No comments: