Thursday, November 19, 2009

..fatihah's 9th birthday today..

..aku tak dapat nak mencoretkan panjang lebar, memandangkan aku berada di tempat baru, aku nak amik kesempatan ni nak wish the only daughter kami, Fatihah Binti Parizol, happy 9th birthday sayang, ibu dan ayah mendoakan agar kakak akan menjadi hamba Allah yang taat, anak yang solehah, dan seorang yang berjaya di dunia mahupun di akhirat..

..there will be small celebration tonight, the preparation is done by fatihah's daddy who is really understand my situation who couldn't make it today..aku dah bagi kad birthday pada Fatihah this kmorning sebelum hantar dia ke sekolah..dah besar dah anak perempuan aku..semakin besar..semakin risau nak menjaganya..

..ibu dan ayah berharap agar..kakak akan menjadi seorang yang bertanggungjawab pada diri sendiri sendiri dan juga adik2..soon cuti sekolah akan bermula..hadiah utk birthday kali ni..dah ibu beli awal lagi..semua buku exercise darjah 4 yang ibu bagi tu lah hadiah utk birthday kakak ya..yang lain..akan menyusul nanti..insyallah...

1 comment:

Normi said...

Happy Birthday Fatihah. Semoga menjadi anak yg solehah dan menjadi kebanggaan parents ok.