Tuesday, November 24, 2009

..inilah yang ku cari selama ini..

..kejap lagi nak balik dah..tengah tunggu hubby fetch, tapi aku nak berkongsi bersama perasaan aku yang gembira ni..apa yang aku lalui sekarang ni adalah selama ni yang aku cari..di dalam kesibukan bekerja..masih ada ruang utk aku mendengar usrah dan solat berjemaah..telah 9 tahun aku bekerja..tidak pernah aku lalui saat2 sebegini..betapa bersyukurnya aku ke hadrat ilahi kerana telah menempatkan aku di sini..

..bukan saja mencari ilmu dunia..tapi ilmu akhirat juga tidak ditinggalkan..walaupun sejam sehari tapi input dari usrah tu amat berguna buat aku dan akan ku panjangkan pada anak2 kesayanganku..amat gembiranya hati bila dapat bersama rakan2 sekerja solat berjemaah..sungguh tenang dan aman rasanya hati..semoga keindahan ini berkekalan..dan ada ruang utk aku mempelajari ilmu akhirat dan memperbaiki diri sebagai seorang muslimat..yang mencari keberkatan dan keredhaan Allah s.w.t..

..sekali lagi ku panjatkan kesyukuran pada Mu ya Allah..kerana limpahan rezeki ini..alhamdulillah..diriku hanya ku serahkan pada Mu ya Allah ya tuhanku..yang maha pengasih lagi maha penyayang..

No comments: