Thursday, December 18, 2008

..flickr - vacation - cherish moment..

..so far aku tak cerita lagi pasal vacation kita orang sempena cuti sekolah ni..
..tak jauh pun pergi..kami ke sana..utk memenuhi impian dan permintaan anak2 aku utk bermain di swimming pool..so yang terdekat dan so far yang best aku pernah pergi ke Tiara Beach Resort kat mana lagi..kat my home town ler..Port Dicksonnnnnn..anak2 aku punya la happy..sampai..ajak balik bilik tak nak keluar dari pool tu..dan esoknya ajak balik pun tak nak balik gak..daddy dia plan nak extend another one day..tapi aku kata..its enough..nanti lain kali kita datang lagi..at least..daddy dia decided jadikan yearly event utk ke Tiara tu..so tu maknanya..kerja aku la kena book bilik..awal2..setiap tahun tu..yelah..aku ni kan secretary terhormat husband aku tu..hehehe..oklah gambar yang aku load kat flickr tu cukup menggambarkan betapa gembiranya anak2 aku..masa gi bercuti..tu..so u all boleh ringankan jari u all yang comel tu utk menatap cherish moment, closing of year 2008 kami..kat sini..Tiaraaaaaa...

1 comment:

Aiza said...

wah..bestnye...time cuti skolah mesti ramai,kan...best la..yearly event