Monday, April 27, 2009

..dah 40 hari pemergian arwah Fashiyl

..diam tak diam dah 40 hari pemergian arwah Fashiyl Aliq ke rahmahtullah..tiap kali menyebut hal ni, aku pasti akan mengalirkan air mata..aku cuba juga menahan kesedihan ini tapi naluri aku amat memihak kepada kesedihan pemergian arwah Fashiyl..al-fatihah buat anak ibu, arwah Fashiyl Aliq bin Parizol..

..masih segar di ingatan saat2 kehilangan arwah, bukan lah mudah untuk melupakan dan rasanya tidak akan dapat melupakan..hanya mampu mengawal kekuatan hati dan semangat untuk terus menerima hakikat ini.semoga sejahtera la dirimu di sana sayang..seakan suatu mimpi dengan kehilangan arwah Fashiyl tapi inilah yang dinamakan hakikat dan takdir ilahi..sesungguhnya sebagai hamba Allah yang taat akan perintahnya..redhalah kau wahai hati dengan ketentuan ini..setiap kali memandang Farriys Afiq..aku jua teringat akan arwah Fashiyl sebab..didalam hati aku..kalau tidak Farriys akan dapat adik Ogos ini..Allah lebih menyayangi dirimu anak ibu, Fashiyl..biarpun ada masanya senyum dan ketawa..tapi jauh di sudut hati aku ..ini bukan la cerita dongeng atau kartun..tapi ini adalah hakiki yang harus aku hadapi dari tanggal 19hb Mac 2009 hinggalah bila2..sesungguhnya kau berilah aku kekuatan ya Allah..untuk menjadi hamba yang lebih tabah menghadapi takdirMu..semoga dirimu aman di sana sayang..al fatihah buat arwah Fashiyl Aliq bin Parizol..

No comments: