Thursday, December 17, 2009

..selamat tahun baru hijrah..

..hari ni hari terakhir tahun hijrah 1430..esok bermula tahun baru 1431 hijrah..
..kalau di fikirkan apa yang dilalui sepanjang tahun 1430 hijrah ni..rasanya..byk juga yang mengajar aku erti kekuatan hati,ketabahan hati, dan juga memberi kematangan lebih lagi..akan aku jadikan panduan segala setiap yang aku lalui di sepanjang tahun ni..

..tahun baru menjelang tiba..azam di hati aku adalah utk memperbaiki taraf kehidupan sebagai seorang muslimah dari pelbagai sudut..aku telah pun melakukan satu penghijrahan yang besar menjelang tahun 1431 hijrah ni..akan aku lakukan lagi penghijrahan demi penghijrahan dari masa ke semasa..utk mendapat lebih keberkatan lagi dari yang maha Esa..

..Doa aku semoga semua umat Islam hamba Allah di muka bumi ini..akan mendapat keredhaan dan keberkatan atas setiap kebaikan yang dilakukan..akan aku melangkah ke hadapan dan meninggalkan kenangan2 pahit dan aku jadikan panduan di utk melalui liku2 kehidupan di masa akan datang..

..di sini aku ingin mengambil kesempatan utk mengucapkan "selamat tahun baru hijrah 1431" kepada semua umat islam dimana pun jua berada..semoga kehidupan di tahun akan datang akan lebih baik dari tahun ini..

No comments: