Wednesday, December 23, 2009

..majlis kenduri kawin sepupu aku..

..last weekend, sepupu aku kawin..so pastinya kami sekeluarga sibuk menolong dari hari penikahan hinggalah selesai majlis kenduri petang ahad tu..meriah juga majlis kenduri kawin tu..aku sempat la jadi pengapit pengantin masa sebelum nikah tu..sebab nak jagakan barang-barang hantaran yg mahal-mahal tu..

..masa kenduri kawin tu, aku rasakan seperti perjumpaan raya pusingan kedua pulak..hati aku cukup gembira dapat jumpa adik beradik, ipar duai, anak-anak sedara..dan yang paling gembira aku rasa adalah ibu aku yang tercinta..tergambar kegembiraan di wajah ibu aku..yelah masa raya hari tu tak dapat nak berkumpul semua sebab masing2 beraya di rumah mertua..aku bersyukur ke hadrat ilahi memberi peluang utk berjumpa adik beradik aku..digantikan utk raya hari tu..alhamdulillah..

..aku tak sempat nak amik gambar semua orang tapi ada gambar2 yang aku abadikan yang tak dapat di ambil masa raya hari tu..aku ni kan gila bergambar..tinggal tak dapat dslr jer lagi..cita-cita nak dapat utk anniversary 2010 ni..sempena 10 tahun kawin..hehe..insyaAllah ada rezeki nanti adalah..kalau tak..rezeki lain la kan..hehehe..aku tak dapt nak mencoret panjang ketika ni..disebabkan jadual yang terlalu padat..tapi aku cuba juga curi2 masa agar blog kesayangan aku ni..tak hambar..dan tak menghampakan pembaca2 setia..kat bawah ni aku selitkan kenangan2 aku masa kenduri kawin tu..

..nilah pengantinnya..teringat aku 10 tahun lalu masa aku nikah..hehe..

..amik kesempatan nak bergambar berdua tuuu..

..aku dengan kakak2 ku yang tercinta...

..nilah dia anak2 sedara..aku..yg kuat berposing gak..

..lagi sekali amik kesempatan nak bergambar tuuuu...


2 comments:

Unknown said...

waaaa....cm sonok je...kumpul ramai2...sume epi je....

fazlina said...

..aah memang seronok..jumpa reramai..cam ala2 reunion pun ya gak kan..