Monday, October 13, 2008

..ku sharekan..photo2 yang disemadikan masa raya..

..nilah..diantara gambar2 masa raya pertama hari tu..aku tak sempat nak berceloteh panjang lagi skang ni..aku tepek kan dulu..gambar2 yg disemadikan..tema kami tahun ni biru laut..beraya bersama insan baru dalam keluarga kami..





































..lagi dan lagi gambar2 semasa beraya..gambar2 kat bawah ni membawa seribu satu kenangan..hanya aku..diri ku yang mengetahui..betapa berharganya..saat2 dalam gambar kat bawah ni..boleh kelihatan..anak2 kami semakin membesar sampai ke tahap they all dah boleh main monopoly..kalau dulu2..masing2 ikut punggung mak jer..skang ni dah pandai bawak diri masing2 dengan sepupu..pandai main..sama2..and di mana mak2nya..mak2nya ada conference lain lak..hehe..kakak aku lak yang cikgu tu..busy betul..masak kat dapur..utk dihidangkan buat kami semua..dari makan tengahari..sampai ke maghrib..kami makan..ada jer makan datang dari dapur..ke meja makan..sambung menyambung kami makan..the best moment ever..anak2 kami semua..pandai minta makan dah..dulu..paksa2 makan lagi..







..ha..yang ni tok siak..kg kami..cuba tengok muka tu, cam muka siapa tu..hehe..tekalah..


1 comment:

mazlyna said...

waaa...dah besar baby tu...rasa cam baru jer ternampak ko kat an-nur aritu...aku bawak bebudak...tp tak sempat nak panggil ko...ko dah masuk pintu sebelah...;)