Monday, March 16, 2009

..kesiannya aku melihat blog kesayangan aku ni..agak lama gak aku tak mencoretkan apa2..keadaan tak mengizinkan aku utk update kisah si comel permata2 hati kami..terlalu banyak peristiwa utk dikongsi bersama..tapi situasi aku lebih mendorong kepada memberikan tumpuan yang lebih kepada kesihatan diri sendiri, kesihatan anak2 aku..

..tapi rentetan dari sahabat baik yang mengajukan soalan..kenapa tak update blog..aku nak baca coretan yang baru la...aku hanya mampu tersenyum..dan tidak dapat memberikan jawapan bilakah akan dapat aku tunaikan permintaannya tu..bagaimana pun..aku tetap berusaha utk mencoretkan kenangan2 hari2 yang kami lalui bersama permata2 hati kami..aku akan tetap cuba utk mencuri masa utk berkongsi cerita & gelak tawa bersama pembaca setia blog aku ni..


No comments: