Monday, August 17, 2009

..Uda's convocation..15082009..aku jadi baby sitter..

..last saturday, 15 August 2009..aku telah menjadi baby sitter kepada 7 orang anak..hehe..hubby kerja last saturday..for surenya anak aku 4 orang la kan..and anak sedara aku 3 orang..apa yang menjadikan aku kena menjaga anak2 sedara aku adalah sebab..that day is my lovely sister convocation..kakak aku convo utk Degree Master..nya..congratulation, congratulation to my sister..

..syukur ke hadrat ilahi di atas kurniaan ini..impian mak abah aku untuk melihat anaknya memegang segulung Master telah pun tercapai..walaupun arwah abah dah takada...tapi kejayaan kakak aku juga adalah suatu impian abah..aku cukup2 respect kakak aku ni..dia betul2 tekad sambung belajar..dalam masa yang sama sebagai seorang isteri, seorang ibu, seorang anak, seorang pekerja & seorang pelajar..ia bukanlah suatu perjalanan yang mudah buat diri dia..bagaimana pun..ini adalah suatu rezeki dari ilahi..dan suatu kepuasan pada diri kami adik-beradik..suatu penghinaan yang telah ditebus..


ni lah..my lovely sister..on her convocation day..kat bawah ni lah..aku bersama tudung baru hadiah dari my lovely younger sister..

1 comment:

imanamani said...

congratulation tu uda....

anddddddd... ateh u look comel la with that tudung.....