Thursday, July 16, 2009

..tiada kehangatan nak celebrate birthday..

..walla...walla..naper aku jadi cam ni..lately ni aku cukup2 bosan..tak dapat nak digambarkan macam mana punya bosan..puas dah cari apa puncanya..tapi tak ada jawapan..mungkin ini semua ujian buat aku..adalah salah aku buat kat mana2 tu..yang aku tak sedar dan Allah memberi peluang pada aku supaya menyedari kesilapan yang telah aku lakukan..

..well..bila melihat kalendar..ku kira2..lagi 3 minggu will be my birthday..semakin hari semakin bertambah umur..tapi camana la dengan amalan sebagai bekalan..selalunya aku begitu seronok nak celebrate birthday aku..yelah..setahun sekali sajakan nak celebrate hari istimewa untuk diri sendiri..tapi..this time, tak tahu la kenapa..tak ada rasa seronok lak nak celebrate birthday..cam selalu aku akan beli something untuk diri sendiri for my birthday..but this time tak ada la rasanya..

..only I know that, hubby kata nak celebrate kat Melaka..which it will costly..infact nak dekat raya ni..kena budget2 la kan..banyak nak guna $$ untuk raya ni..however, I need to give the chance to hubby to do whatever he wants..we see what will going to happen on 10th August, 2009..


..orang kat atas ni tengah bosan, serabut & tak tahu la apa lagi..

1 comment:

Normi said...

Yang penting hari yg bermakna itu berada di samping orang-orang yg tersayang. Dahlah be happy .. and celebrate dgn family kat melaka ye. Tinggalkan mood2 yg tak best sebelum ke sana. Cam biasa jgn lupa ambil photo2 di sana yer