Wednesday, November 19, 2008

..19 November - happy birthday to you, sayang..

..hari ni 19 November, genap la kakak umur 8 tahun..hari ni birthday kakak yang ke 8, kenangkan kembali saat kelahiran kakak 8 tahun yang lalu, masih segar di ingatan aku melahirkan anak sulung, sehari sebelum kakak dilahirkan adalah hari konvo aku..aku naik gak pentas amik scroll aku..walaupun dah sarat perut aku.

..dah besar dah anak sulung aku..tahun 2009 naik darjah 3, maka kesimpulannya..umur aku pun makin meningkat..banyak yang perlu diubah dari pelbagai segi..insya Allah dengan izin dariNya, aku akan cuba berubah..

..di kesempatan ni, ibu ingin mengucapkan Selamat Hari Kelahiran yang ke 8 buat anak ibu, Fatihah Binti Parizol, ibu doakan semoga kakak sihat selalu, terang hati utk menuntut ilmu dunia dan akhirat, dimurahkan rezeki serta dilanjutkan usia..serta menjadi anak yang solehah, hamba Allah yang taat..aminnn..

..hari ni aku dgn daddy dia ambil half day utk celebration kakak, need to fetch adik2 dia dulu dekat nursery..then..fetch kakak dari tuition kat SmartReader..well, how's the day going on, i will update tomorrow..maybe got surprise today for the kids..

..outing together..suka betul bergambarkan..hehe..

No comments: