Monday, November 24, 2008

..weekend yang amat memenatkan..

..weekend lepas penatnya aku..kesian gak kat anak2 aku..pack sungguh sabtu dan ahad lepas..
..kami bawak baby gi amik jab, hepatities..kat klinik pakar tu pun tunggu lama gak..
..as usual abang adik akan buat tempat main kat klinik tu cam taman permainan sendiri..
..husband aku..geram jer dengan diaorang..biasalah budak2 bila dah seronok main..lupa segala..
..hampir 2 jam gak aku kat klinik tu..sib baik baby..tak meragam..baik anak ibu..ya..sayang..
..dah settled kat klinik..kami ke puchong..ada appointment dgn kedai tinted kereta..
..appointment kul 1, tapi dari bangi kul 1.15, ok lah kot..sampai sana tak la lewat sangatkan..

..tiba kat kedai tinted..sib baik..tak banyak keta..infact kami dah buat appointment..so cepatlah..
..tapi..part nak memilih tinted tu yang parah..tu..kami ada voucher..rm150..tapi kami kena tambah lah duit sendiri..utk pasang tinted tu..pilih punya pilih..ok..settle..kena tambah rm450..
..so..aku bersama suami dan anak2 tercinta menunggu la..orang tu pasang tinted kat keta..
..baby ok..la tak meragam..tapi abang dia..fakhriy..lak yang meragam..sebab dia dah letih..
..memang waktu tidur dia kul 2 tu..so aku pun suruh dia baring kat stroller baby..
..korang bayangkan..si fakhriy baring kat stroller baby tu..cuak gak aku..takut paatahh...
..em..lama gak la aku kat kedai tinted tu..sampai anak2 aku..naik bosan dah..
..settled kat situ..aku balik ke bangi..bawak kakak gunting rambut..then..gi beli susu anak..
..waduh...penat tul rasanya..sampai kat umah dah maghrib dah pun..melepek semua orang..

..actually plan kami, nak ke umah mother in law..tapi tengok anak2 dah penat sangat..
..so, daddy dia decided balik ahad pagi jer..so, aku pun tidurkan anak2..dan aku tidur skali..
..ahad lak..seharian..di umah mother in law..baby tak sihat..ada batuk..so aku tak lah..
..spenuhnya di dapur..my baby is more important..kalau dia tak sihat..aku gak yang risaukan..
..so..aku just nak share kan gambar2 masa weekend lepas..buat cuci mata yer..


No comments: