Monday, November 17, 2008

..sessi membawa kanak2 riang tengok madagascar..

..sabtu lepas seperti yang dijanjikan..aku dan kakak aku bawak anak2 gi tengok madagascar II, kat mana lagi yang terdekat dgn umah kami GSC Alamanda ler..aku tak bawak la Farriys kan, dia tinggal dengan maid kakak aku..so u all dapat bayangkan tak, camana bawak 6 orang kanak2 yang berumur antara 4 ke 9 tahun..ish ish ish..walhal..kami berempat tu..jaga dia orang..yang paling aktif sekali..Fakhriy dengan lovely cousin dia yang sebaya tu, Rafiqi..my handsome nephew..comitment diaorang masa dalam cinema not bad la..ok la gak..cuma dah hujung2..Fakhriy dah ngantuk..so tidur kat atas riba daddy dia..Shafiqi, my another nephew pun tidur gak masa dah hujung2 tu..

kakak aku belanja McD, so budak2 tu dapat la toys Madagascar tu..masing2 asyik main jer toy tu sebab toy tu berbunyi..selagi tak habis bateri selagi tu lah..dibunyikan..kalau dah habis baterinya..then..tak nak main dah toy tu..letak tepi jer..tunggulah..nanti bila dikemudian hari bila dah takada toy nak main..cari balik toys lama2 tu..













No comments: