Wednesday, November 12, 2008

..madagascar is coming..

..hari ni hari terakhir aku OT kat ofis..so lepas ni boleh fikirkan tentang anak2 nak bawak ke mana cuti sekolah ni, anyway..aku dan kakak aku dah decide nak bawak anak2 gi tengok madagascar, as conclusion..aku dah pun beli tiket kat e-ticketing..fuh..beli utk 10 orang tu..kami gi 2 family..so anak2 aku dah tau yang they all akan dapat gi tengok madagascar..so sekarang ni..benda tu sajalah..yang diaorang keep on cakap..terlalu excited la tu..hari tu masa bawak HSM3 tu, abang adik tak minat cerita tu..so kali ni madagascar tu lah yang dinanti2kan..sebab tu lah..cerita yang diaorang minat..

..anak2 aku menghitung hari jer..gembira sangat la..nak pergi tengok madagascar..bukan apa last time they all terlepas kungfu panda...lagi pun masa tu..aku tengah dalam pantang bersalin..so melepas la nak tengok kungfu panda..beli baju kungu panda jerlah..kemudiannya..hehe..

..kebusyan..aku bekerja..membuatkan aku tak sempat nak update blog aku ni..nanti la aku cari masa nak udpate banyak perkara..insyallah..

No comments: