Friday, May 22, 2009

..22 May - Farriys's 1st Birthday today..

..Syukur ke hadrat ilahi kerana telah mengurniakan Farriys Afiq kepada kami sekeluarga..pejam celik pejam celik, Farriys dah berusia setahun hari ni..syukur alhamdulillah..sejak keluar hospital Februari yang lalu, Farriys nampak sihat & jarang dia sakit2..selesema, batuk dan demam pun jarang..kalau kena pun..tak lah teruk sangat..

..Hari ni birthday Farriys, Ibu, Ayah, kakak, abang ngan & abang chik nak ambil kesempatan ni mengucapkan Happy 1st Birthday, semoga sihat selalu, dimurahkan rezeki, dan menjadi anak yang soleh..menjadi hambaNya yang taat..Semoga Farriys membesar dengan sihat, menjadi budak yang bijak dan baik..

..bercakap tentang birthday celebration..kami tak buat la big party, but Opah PD willing to cook for his birthday..Opah Sbg & Atuk pun nak datang this weekend..so, aku & ayah dia decided buat makan2 utk our family..as usual..abang, kakak aku..adik2 husband aku..aku panggil la..utk makan2..dan Atuk Farriys akan baca doa malam esok..insya allah..nanti akan aku paparkan..gambar2 birthday Farriys..kat bawah ni antara gambar terlatest Farriys Afiq bin Parizol..
























No comments: