Tuesday, May 12, 2009

..hari yang amat mendebarkan..

..tiap2 kali anak nak exam, macam nilah aku hati aku berdebar2 dari semalam..hari ni Fakhriy start his exam, dia bangun awal..tak susah pun nak kejut, sejuk hati aku..dan mood dia cukup bagus hari ni, alhamdulillah..well, doa ibu di pagi hari ini, Fakhriy boleh jawab soalan exam dengan tenang dan senang..ya allah kau permudahkan laluan anak aku menduduki peperiksaan hari ini..aminn..

..dari semalam hati aku duk dak duk dak..kenapalah agaknya sampai begini cemas hati aku, bila anak2 nak exam..rasa teringat balik masa aku ambil SPM dulu..kencang sungguh jantung aku..macam orang berlari pecut 100m tu lah..semoga Allah memberi hidayah pada anak2 aku untuk menjawab soalan exam..esok, Fatihah & Fayyadh pulak akan start exam pertengahan tahun..insya allah dengan izinNya..anak2 ibu boleh menjawab soalan exam..aminn..kalau ikut banyak lagi nak cerita..perihal..hari ibu, husband demam panas, fatihah demam panas, farriys dah 3 kali berulang ke medical centre..tapi..at this point, hati aku begitu cemas..hanya terfikir anak2 saja..ya allah, aku berserah padamu ya allah, kau mengetahui yang terbaik untuk hamba2mu di muka bumi ini..


No comments: