Saturday, May 09, 2009

..weekend di rumah..tidak ke mana..

..today..takada ke mana2 cuma this morning pergi ambil baju yang ditempah dekat tailor..nak jadi cerita..ramai orang ingat aku tempah baju untuk raya..hahaha..bukan baju raya..tapi..baju nak pakai ke office..hehe..dah lama tak buat baju raya..dah tu..dah bosan lak..rotate baju yang ada kat almari tu kan..so hantar lah 5 pasang baju kat tailor..so next week dah boleh pakai baju baru..yehhh yehhh...

..but terlupa lak nak citer pasal perihal semalam..aku keluar ofis awal..dalam kul 3.30..then..meamng dah perancangan awal nak ke Ariani, nak melihat2 apa yang boleh di beli untuk diri sendiri sempena hari Ibu..hahaha..ada hadiah utk diri sendiri lagi tuuu...so..kat Ariani kul 4..then belek belek belek..dah dapat satu helai yang berkenan..then..ada promosi sempena hari ibu..sebenarnya beli yang 115+75, dengan harga 160 saja..but..aku tak berkenan yang 75 tu..so..memang dah niat di hati nak amik yang 115 tu 2 lai..so pusing pusing pusing lagi..diaorang keluarkan baru punya..dalam plastik apa lagi grab la sehelai yang berkenan..then try...wahh..banyak cantik la itu tudung..apa lagi..rembat la lagi satu kan..so lepas tu pusing pusing pusing lagi..plan nak amik lagi selai la..but..kul 4.45 dapat call dari transit fatihah..wah..terkejut tul..fatihah telefon..dia demam panas..dan aku apa lagi..aku gi Ariani dengan kawan..dia pun dah pilih..yang set 160 punya..aku pun cepat2 gi bayar..dan terus ke transit fatihah...ambil dia bawak An nur..

..memang cukup panas badan dia 39.++, aku memang cuak tul..sebab fatihah kalau demam..dia jenis..memang tinggi suhunya..dan aku takut..kalau panas sangat effect ke otak lak..doktor amik action..masukkan veron iaitu ubat punggung..lepas tu aku bawak dia balik..but singgah taska..fetch fakhriy & farriys sekali..dah la farriys memang dah 4 hari demam..but he is getting better today..actually, plan tomorrow nak ke Sabak Bernam, ada kenduri kawin.. but memandangkan keadaan kesihatan anak2 aku yang tak mengizinkan..so.rasanya batal kan saja rancangan tersebut..aku takut demam diaorang tak baik..dan minggu depan..lak exam..oh tuhanku..kau sembuhkan la anak2 aku..setakat ni fayyadh & fakhriy boleh bertahan lagi..

..sekarang ni..tengah ajar fatihah buat exercise math..but di meja yang sama juga..daddy dia, fayyadh, fakhriy sedang menikmati nugget goreng yang digoreng oleh daddynya..hehehe..thank you sayang..tolong buatkan sarapan petang..hari ni..hehe..actually tadi, hubby tengah guna laptop ni..buat kerja..aku meminjam jap laptop dia..terus dia kata..ishh..i belikan you laptop baru la nak tak?..wahh..tawaran tu memang ditunggu2 hehe..cuma nak tunggu hubby bersuara..then dia tanya nak yang biasa ke nak yang size kecil jer laptop you tu..masa tu tak terfikir la pulak kan..tak kisah la yang mana..dah ada orang nak belikan..ok saja..ok nanti tunggu la..berita new gadget aku di entry lain..

No comments: