Tuesday, May 05, 2009

..telah ditag oleh..kawanku..Mazlyna

..hehe...aku suka masuk blog kawan aku si Maz dari dulu2 lagi..hehe kali ni dia tag aku lak..sib baik tagnya senang..ok nilah..hasilnya ya..Wallpaper kat screen Pc kat ofis..for information..aku guna 2 monitor kat ofis..so dibawah ni lah hasil..wallpaper 2 monitor aku kat ofis ni..


..kenapa aku suka gambar ni..sebabbbbb...bukan senang nak snap photo berdua lately ni..sib baik anak sulung boleh snapkan..hehehe..lebih lagi ni gambar terbaru yang ada..thank you, kakak..

..rasanya tak adalah nak tag sapa2..hehehe..eh tak jadilah..nak tag seseorang la...iaitu Shuhaina..sila lah..buat tag tu yer...

1 comment:

imanamani said...

abg joy..you look all the same la... awet muda... but to ateh...keep fit...keep fit...mauahahahahahahhaah