Wednesday, May 13, 2009

..Fayyadh demam..today start exam..

..aduhaiiiiiiiii laaa..hari ni Fayyadh start exam lak..tapi malam tadi balik tuition dia demam..aduhai..kesiannya anak ibu..sedih tul hati ibu tengok Fayyadh kuyu jer mata..rasa hati berat jer nak ke ofis..tapi gagahkan jugak..dan Fayyadh cam biasa ke sekolah agama juga pagi ni..ibu doakan Fayyadh sihat dan tenang jawab exam..untuk Fatihah juga..semoga batuk kakak cepat sembuh dan boleh jawab exam dengan baik..

..hati aku bercampur baur..antara anak tak sihat, anak nak exam..aku panjatkan doa pada yang Esa, semoga dia memberi cahaya ketenangan pada anak2 aku..dan memberi kesihatan yang baik pada anak2 aku..sesungguhnya setiap yang mendatang, ada hikmahnya..itulah yang aku pegang selama ni..prinsip hidup aku..

..teringat lak next week birthday Farriys..on next Friday..1st birthday..tak beli lagi hadiah..utk dia..dah ada plan dah nak beli apa..so rasanya next week la beli..about birthday celebration..tengah fikir2 kan ni..yang penting nak fetch mak dulu dari kampung..hehe bestnya nak bawak mak ke Bangi..

No comments: