Saturday, May 16, 2009

..Fayyadh masih demam -- tambah collection Ariani..

..aduhai susahnya la hati aku ni, Fayyadh masih demam lagi for the 5th days, aku plan jap lagi nak gi An nur balik, risau gak hati..temperature dia reach until 39.2..tu yang buat aku rasa memang tak senang hati..aku dah masuk kan voren ikut punggung dia..tapi ubat tu lambat berkesan kat Fayyadh..so, ni  nak siap2kan anak2 yang lain & nak mandikan Fayyadh..nak ke An nur as soon as possible..

..nak cerita tentang semalam, aku dan kawan baik aku ke butik Ariani kat Bangi tu..seminggu lepas dah pergi beli 2 helai..then nak tengok la kot2 ada collection baru..since kami kerja half day semalam..so ada masa nak melawat Ariani ler..sampai kat Ariani, masuk saja..toleh ke kiri..tengok barisan pertama tak ada yang baru...then bergerak ke  barisan kedua tak ada juga yang baru..then bergerak ke barisan ke tiga..haaaaaaaaaaa..banyak yang baru..bestnya..aku memang cukup kenal mana collection yang baru dengan yang lama..sebabbbbb tiap2 minggu aku melawat Ariani tu..hehehe..sudah jatuh hati sama itu Ariani la..infact design yang baru tu cukup2 cantik..then aku pun selak2 la nak size L, aku memang tahu dah yang sesuai dengan aku memang size L, so jumpa size L, ambil..jumpa lagi ambil...tengok2 kat tangan dah ada 6 lai..hehehe..oklah, waktu untuk mencuba lak...masa tu aku dengan kawan aku..layan diri..heheh orang ramai..so tak cukup staff,  tapi kami cukup suka takada orang layan kami sebab..kalau ada orang layan..nanti dia meracuni fikiran kami, kami lagi suka pilih ikut citarasa sendiri..

..then..cuba, cuba, cuba dan cuba..aku bincang dengan kawan aku, nak bahagi dia nak yang mana...sebab aku dah nampak aku nak yang mana..pilih pilih..eh tak sangka ada sehelai tu aku dan dia suka..so aku tak kisah, dia tak kisah..kami beli warna yang sama..oklah..kawan baik aku..ada tudung sama dengan aku..best..end up..aku dah pilih 4, tapi..memikirkan aku dah budget nak ambil 3 saja kali ni..so, end up kami bayar utk 5 helai tudung..since aku dah  berkali2 ke Ariani, dan ada bukti resit, aku minta diskaun ler..siap aku sound lagi..dan tiap2 minggu takada special diskaun ke..hehe akhirnya, staff tengok muka aku..dapat la diskaun..yes..aku menambah lagi collection Ariani aku..nanti akan aku paparkan .gambar2 berAriani di slot lain..

..oklah, nak ke An nur ni..nak bawa Fayyadh jumpa doktor..meet again in next slot..


No comments: