Wednesday, September 09, 2009

..09.09.09..today...

..wah..baru aku perasan date hari ni..cantik sungguhkan..09.09.09..siapa yang bersalin hari ni, pastinya tarikh lahir baby diaorang..memang cantik la..apa yang menjadi kenangan buat aku..pada tanggal 09.09.09 ni..adalah..aku telah bertekad dalam diri aku..utk membuat satu p erubahan..dengan harapan akan membawa kebaikan dan keberkatan buat aku dan family yang aku sangat2 sayang..semoga dengan penghijrahan tersebut..akan memberi 'nur'..kebahagiaan yang lebih lagi buat kami sekeluarga..insyallah..kepada rakan2 diluar sana..anda juga mampu membuat perubahan..yang akan membawa lebih kebaikan pada diri dan keluarga...

1 comment:

Normi said...

yer cantiknya number tu 09.09.09 bersamaan dengan 19 ramadhan .. semoga kita bersama-sama mendapat petunjuk dari-NYA .. AMIN ...