Wednesday, September 30, 2009

..kegembiraan 2 dalam 1...

..hari ni aku amatttt gembira sebab..aku dapat bercakap dengan kawan baik aku masa kat sekolah menengah dulu..betapa gembiranya aku..tak terkata..memang cukup2 rindulah nak jumpa..tapi masa tak mengizinkan skang ni..aku kena cari masa gak..nak jumpa kawan aku tu..semuanya kerana facebook yang membantu kami bertemu semula..sebelum raya aku tergerak ati gak..nak cari dia kat facebook tapi tak jumpa..tak sangka lepas raya..dia add aku kat facebook tu..aduh..tak tahu nak cakap gembiranya..lebih 20 tahun dah kami kenal..harap kali ni..tak terputus lagi la hubungan..

..kawan aku tu..namanya..mak datin rini..aku tau ko baca blog aku rini..hehe..aku suka suka sukaaaa sangat2 sangat2..la dapat cakap dgn ko..hari ni..sure ko marah aku kan..dah tukar no.hp..takper..ada rezeki..kita berjumpa balik kan..kan..kan..mmuuahhh utk ko..kerana sudi cari aku kat fb tu yer..

..cakap pasal kegembiraan 2 dalam 1 tu..satunya pasal jumpa kawan lama tu lah..lagi 1 kegembiraan..adalah..hubby tersayang terjumpa gambar lama..kami cukup gembira la tengok gambar2 tu..dan..menambah gembira adalah..gambar2 kami penah ilang kat dalam laptop hubby..yang kena curi....so hilang la banyak gambar2 anak2 masa kecik2..so terjumpa gambar2 lama kat bawah ni amat gembira betullll..comel, cute, anak2 kat bawah ni..

....ini adalah Upin-Ipin kami aka Aniq-Ariq...




2 comments:

imanamani said...

kasi gigit itu abg chik punya pipi..tersangat la gembol nya....

Aisharani said...

keh...keh...keh.....aku pun winduu kat ko Faz.......love Rini...