Friday, September 11, 2009

..oh..tidakk..bestnya..seronok gak..

..aku duk menengok2 kat internet tu..surfing punya surfing..sekali tu tertengok..sesuatu yang amat memeranjatkan diri aku lah..orang lain aku tak tahu la..tapi kalau sapa2 yang taste dia sama dengan aku pun akan terkejut dan juga rasa seronok la..

..al kisahnya..bukan apa..sesuatu yang aku idam2kan..akan keluar yang baru..berwajah baru..diubahsuai dari keluaran 2007 punya dannnnnnn..akan keluar tahun depan..2010..tahun depan okkk...yang tak berapa lama tu..yyehhhh..tak sabarnya nak tengok..agak2 bila la dia akan kuar kat malaysia..ni pulakkan..so..kalau korang nak tau apa yang buat aku terkejut..dan seronok sangat tu..adalah benda kat bawah ni..yang aku sangat2 idam2kan...jeng..jeng..jeng..

1 comment:

imanamani said...

tu ..target...nak tukar dengan livina la tu...