Friday, September 18, 2009

..Selamat Hari Raya, Maaf Zahir & Batin..


..Selamat Hari Raya..Selamat Hari Raya..Selamat Hari Raya..


..dalam masa beberapa jam saja lagi aku akan balik ke kampung..so, aku nak amik kesempatan ni nak ucapkan Selamat hari raya kepada semua umat2 Islam yang telah menjalani ibadah puasa di bulan ramadhan 1430H ni..aku mohon maaf zahir & batin di atas segala kesalahan, kesilapan, terkasar bahasa pada semua yang mengenali diri aku..

..aku doakan kita semua akan berbahagia di hari lebaran nanti, semoga semuanya selamat di dalam perjalanan pergi & balik..pandulah dengan berhati2..ingat orang2 yang tersayang...

..sekali lagi selamat hari raya buat kalian semua..hati2 di jalan raya dan di kampung halaman..

2 comments:

Normi said...

Selamat Hari Raya. Maaf Zahir & Batin. Selamat bergembira di hari raya dan berhati-hati pulang ke kampung halaman. Ingat .. Awas jangan main mercun yg merbahaya ye wahai pendekar mercun ...

imanamani said...

selamat hari raya..maaf zahir batin...adik mohon ampun dan maaf atas segala nya.... semoga raya kali ni ateh tetap ceria.. dan berbahagia..bersama semua...


p/s...pendekar mercun tak yah la beli selipar baru..dah tua....