Monday, February 08, 2010

..kisah harijadi suami tercinta..

..Jumaat lepas, 5hb Februari 2010..genaplah 39 tahun umur suami aku yang tercinta..umur 30an yang terakhir..dan maka lepas ini..bermulalah arena macamorang kata apa..Man life start at 40..yela tu.takda maknanya semua tu..

..tapi kesiannya, jumaat lepas aku tak berapa sihat..jadi nak celebrate sakan-sakan pun tak dapat..aku tak larat rasanya nak bergerak jauh-jauh..so, kesimpulannya..aku cakap pada hubby, kita having lunch together sajalah..and knowing my lovely husband, dia lebih mementingkan kesihatan aku dari harijadinya..tak ada masalah pada dia semua tu..dia agree saja, dengan keputusan aku tu..

..so we had lunch together at Nando’s, selepas lunch..cuba teka apakah yang terjadi..orang lain punya harijadi..orang lain yang dapat hadiah, memang kelakar la pula jadinya..di harijadi dia, aku dihadiahkan perfume baru dan sandal baru..huhu..hati ini amat gembira..siapa tak gembirakan kalau orang tersayang hadiahkan apa pun pada kita..betul tak..

..ok, cerita pasal birthday celebration daddy dengan anak-anaknya pula..sebelah malamnya selepas maghrib, aku tanyakan anak-anak nak makan apa..sempena birthday daddy dia..anak-anak aku jawab, tak kisah ibu..makan apa pun ok saja..itulah yang satu aku paling suka anak-anak aku tu, ke mana kami bawa, tak akan membantah..lepas tu, aku decided makan sate kajang, semua orang setuju..so, kami celebrate birthday daddy di sate kajang yang mana agak lama juga la kami tak ke situ..

..tapi gambar aku shoot tak banyak disebabkan aku just guna camera hp aku saja..camera aku bateri dah spoil pula..so..nanti tataplah detik-detik kenangan di harijadi sidia yang amat aku sayang..




2 comments:

imanamani said...

wah...dapat sandal baru....

imanamani said...

Tuan Haji parizol kelihatan sangat hensem... nampak macam org bujang aje.. heheheh... baju dan tie kelihatan macam pernah di lihat saja...