Monday, February 08, 2010

..sidia memakai hadiah harijadinya ke kerja hari ni..

..seperti yang dah sedia maklum, bila hari isnin jer, jalan jem teruk sangat..dah keluar begitu awal pagi pun pasti hadapi juga jem yang teruk tu..sabar sajalah, apa boleh buat, dah usaha dah tapi kena juga hadapi jem dan membuatkan aku sampai lewat sikit ke tempat kerja..

..dalam menghadapi jem tu, mata melihat ke sini ke sana, tiba-tiba terlihat mamat yang duduk sebelah aku tu, eh kenapa mamat ni nampak segak semacam saja hari ni..bila aku perhatikan betul-betul..apa kelainannya pada dia hari ni..ooh..rupanya, hari ni dia memakai kemeja, seluar, tali leher baru yang aku hadiahkan sempena harijadi dia tahun ni..

..aku tak lah bersuara pada dia, tapi di dalam hati..uishh..handsome..nya laki aku hari ni, ada rasa risau kat hati lak..hehe..kot2 mana la tau ada yang tersangkut hati, mata pada dia..nanti aku juga yang susahkan..betul tak..betul..betul..betul..kata upin ipin..

..untuk menghilangkan bosan dalam kereta menadah jem yang amat teruk tu..apa lagi aku memulakan aktiviti kesukaan aku lah kan..apa lagi kalau tak shoot photo..shoot sana shoot sini..dan hasilnya kat bawah ni..hehe..sempat merakamkan sidia dengan kacaknya memakai kemeja,seluar,tali leher baru..(dalam erti kata lain, orang yang hadiahkan tu yang terlebih gembira lak)..abaikan lah..gambar aku yang sememeh tu ya..kebosanan di dalam kereta..buat aku jadi sememeh gitu..hehe..

..dikesempatan ni..masih tak terlambat untuk aku ucapkan “Selamat Ulangtahun yang ke 39, sayang”..I will always love you..forever and ever..

1 comment:

imanamani said...

muahahahah.....tau takut ye...........