Friday, January 15, 2010

..esok family day TM..bawa anak2 mandi kolam..

..baru 2 bulan kerja kat TM ni..dah dapat gi family day..seronok tul..bila dengar family day ni..sebab tempatnya..pastinya anak2 aku suka sangat tempat tu..mana lagi kalau tak tempat yang ada kolam kan..mesti la diaorang suka..so, esok akan ke Desa Water Park kat Taman Desa tu..

..aku ke sana tujuan nak bawa anak2 aku mandi kolam jer..tapi biar la hubby yang bawa diaorang mandi kolam..aku nak temankan Fatihah jalan2..sebab Fatihah memang tak leh mandi kolam buat masa ni..Fatihah tak leh mandi sejuk2..she’s still on medication..biarlah dia sihat dengan sepenuhnya dulu..lepas tu nanti akan aku bawa dia untuk mandi kolam kat tempat lain lak..

..ingatkan nak tidur je weekend ni..nak rehat..rasa penat tul minggu ni..tapi demi anak2 akan ku gagahkan juga bawa mereka outing..sian lak..seminggu sekolah..bagi rest la pulak waktu weekend..ahad lak Fayyadh, Fakhriy nak gi kelas karate-do..nanti akan aku coretkan peristiwa family day dan kelas karate-do mereka..

2 comments:

khairanimaisurah said...

salam bot...

eloklah berehat menenangkan minda setelah melalui episod yang sangat melelahkan. tak gitu? harap fatihah semakin baik, insyaallahhh.

-aku... kay-

Unknown said...

sy tunggu coretan family day TM...sori puan,sy xdpt pg....