Thursday, January 28, 2010

..kisah Farriys tarik seluar orang..

..Farriys ada seorang cikgu..yang dia sangat sayang..Farriys sayang cikgu tu sebab cikgu jaga dia kat taska..tapi cikgu tu sekarang dah berhenti dari taska tu..so, kadang-kadang cikgu tu datang rumah aku sebab nak jumpa Farriys

..minggu ni cikgu tu ada kat rumah aku..jaga Farriys..semalam cikgu tu cerita satu benda yang mula-mula dengar terkejut dan risau..tapi kemudiannya..memang ketawa besarlah dibuatnya..cikgu kata..dia baringkan Farriys kat katil..lepas tu tepuk-tepuk..tapi Farriys tak nak tidur gak..lepas tu cikgu baringlah atas katil tu..Farriys belakang cikgu..

..cikgu tak sihat sangat semalam..jadi baringlah..Farriys pun baring sajalah atas katil tu..cikgu membelakangi Farriys..lepas tu tiba-tiba Farriys tarik seluar cikgu dari belakang..terkejut aku dengar..Farriys tarik seluar cikgu tu..bahaya ni..lepas tu cikgu kata..Farriys cakap sesuatu..aku kata apa dia cakap..cakaplah cepat..dengan nada kerisauan aku tu..cikgu kata..Farriys cakappppp…”YAK”..aduhai anak ibu Farriys, cerdik sungguhlah kamu..apa yang dia buat tu..adalah apa yang kami buat pada dia..tarik belakang seluar dia ..tengok diaper dia..yak ke tak..kalau yak..then kami kata..haa..yakk..so, Farriys pun buat benda yang sama pada cikgu dia tu..punyalah..ketawa besar aku mendengarnya..

..kesimpulannya..adalah amat bahaya kalau buat sesuatu yang tidak sopan di depan Farriys..sebab nanti tak pasal-pasal dia akan buat perkara yang sama pada orang lain..satu lagi kesimpulan..bahawasanya Farriys seorang “fast learner”..kena jaga-jaga juga tu..sebab dia tak dapat bezakan baik..buruk..alahai anak ibu Farriys uiiii…

2 comments:

imanamani said...

hahahahaah..... mujur la dia tak paham apa yang dia nampak kan kan...kalau tak ...haruuuuuuuuu

Unknown said...

btl2.....mmg kne alert sket ngn dak2 ni....diorg blaja dr ape yg diorg lihat...hehehhe